Holland casino Almere nieuwbouw wanneer open

  1. Populaire Casino Bonussen In België: Bovendien is het een uitdaging om informatie over opnames te vinden.
  2. Betalingen Voor Gokkasten In België - Als youre kopen in de trend en verwacht een grote favoriet om de winnaars cirkel te raken, de beste manier om de derby wedden, volgens Wolken, is om te proberen voor grotere paydays met superfecta, exacta en trifecta inzetten.
  3. Hoe Kan Je Winnen Op De Gokkasten In België: Dit casino biedt een goede start om te leven dealer spellen waar u een bonus van 50% van de registratie storting kunt krijgen.

Legale poker sites Almere

Begrijp Je Bankroll In Belg Online Casinos Met Echt Geld
Een van de belangrijkste verkoopargumenten van eWallets is hun inzet voor beveiliging en veiligheid.
Het Best Beoordeelde Belg Online Casino
Het maakte niet uit of u een dure of een vrij goedkope obligatie bezat (de overheid bood beide mogelijkheden).
Een verleidelijke Car crew van in het oog springende dames onder leiding van een chief lady monteur dragen van een truckers cap en gescheurde jeans zal u presenteren met drie sets van supercars, een voor elke set van prijzen.

Online casino legaal

Bingo Bonga Casino Review België
Ja, dus als je ter plaatse dit spel bij een online casino, je moet een praktijk versie daar ook zien.
Lijst Van Belg Casinos In Brussel
Mybet casino komt regelmatig met nieuwe vouchers, promo's en coupons, dus blijf controleren om te zien wat er nieuw is.
Het Spelen Van Live Blackjack Online In België

Shtick verwelkomt studenten in Antwerpen

Het nieuwe academiejaar staat voor de deur. Dat het net iets anders wordt dan andere jaren, zal niemand verbazen. Daar zorgt dat ondertussen beroemde, maar nog steeds verdomde virus wel voor. Toch wil Stad Antwerpen samen met STAN (Student & Antwerp) en de Antwerpse hogescholen en Universiteiten haar studenten welkom heten.

Communicatiebureau Shtick bedacht een heroïsche outdoor campagne, aangevuld met animaties voor sociale media om deze enthousiaste jongelui een hart onder de riem te steken. Antwerpen en haar studenten, dat is een speciale band. Onder het motto ‘een bijzonder avontuur in bijzondere tijden’ werden échte studenten in beeld gebracht boven in een magisch realistische skyline.

“Dat je studententijd de beste tijd van je leven is, blijft een torenhoog cliché. Maar wel eentje dat klopt”, vertelt Bas Derks van Shtick. “Deze insteek konden we al snel linken aan de huidige toestanden, zonder er nog maar eens expliciet naar te verwijzen.” Rienk Michielsen vult aan: “De filmische beeldtaal liet ons overigens ook toe om de studenten/modellen afzonderlijk — en dus Corona-proof — te fotograferen”.

“Antwerpen is als tweede grootste studentenstad van Vlaanderen bijzonder trots op haar studenten, en dat mogen ze geweten hebben” vult Claude Marinower, schepen voor marketing en communicatie aan. “Met deze campagne willen we hen ook in deze uitzonderlijke tijden van harte welkom heten!” Bij deze.

De outdoor campagne siert de straten, bushokjes en mediaruimtes in ’t Stad en wordt ondersteund via de sociale media van de Stad en haar hogescholen/universiteiten.

Credits:

Klant: Stad Antwerpen
Klantencontact: Katrien Vreys, Marleen Brock, Katherine Meersman
Agency: Shtick
Creatief Directeur: Yves Hellemans
Strategisch Directeur: Lev Detrez
Creatie: Bas Derks, Rienk Michielsen, Lev Detrez
Grafische vormgeving/animatie: Rienk Michielsen
Client Euphoria Provider: Matthias Meersmans
Casting: STAN
Fotografie: Greetje Van Buggenhout