?> ?>

Sarah Herlant — vers talent bij Shtick

Na een intensieve zoektocht naar nieuw talent — Shtick kreeg meer brieven dan de Sint — vond het visuele communicatiebureau uit Berchem dé geschikte kandidaat in Sarah Herlant. Met een diploma Graphic Design met specialisatie Illustratie en Comic Design op zak is Sarah dé perfecte aanvulling voor team Shtick.

Ervaring deed Sarah als intern bij These Days, waar ze haar eerste strepen in de reclam verdiende. Bij Shtick zal Sarah op haar illustratief vakmanschap en conceptueel inzicht ingezet worden — wie een volwaardig stripverhaal uit haar duim kan zuigen, kent de kneepjes van het verhalen vertellen — en zal ze haar grafische skills verder kunnen uitpuren.

Wie de vacature van Shtick tegenkwam botste zonder twijfel op drie prangende, doch volstrekt onnozele vragen, die enkel ter illustratie diende om 13-in-een-dozijn CV’s te vermijden; over fonts, over chips en over The Shtick himself. Meer kunnen we daar niet over zeggen.

“De antwoorden van Sarah waren onweerlegbaar, doortastend, solide en innovatief.”, aldus Bas Derks, grafisch vormgever bij Shtick. Qua nietszeggendheid kan ook dat tellen.

Download dit persbericht + media

Shtick is een onafhankelijk communicatiebureau gevestigd in Berchem. Daar geeft het vorm aan concepten voor Stad Antwerpen, De Schorre, Federal-Mogul Motorparts, Manus, KdG, Bru, Ancienne Belgique, ccBerchem, Helmut Lotti, Poppunt, Nuff Said en vele anderen.